Для чого створено проект Analitik)

Аналітик - ресурс, метою якого є популяризація аналітичного способу мислення і навчання основним інструментам такого мислення. Визначення, пояснення і приклади використання аналітичних методів людською мовою.

Попутним орієнтиром (зовсім невипадково) стане фінансова грамотність та розвиток фінансового інтелекту читача. Не кажу, що завдяки цьому кожен з вас зможе розбагатіти, але постараюся транслювати приклади зі свого життя на шляху до фінансової незалежності.

Проект було засновано 21 березня 2020 року.

Предпосылки к основанию сайта

Мене звуть Левандовський Антон. На момент реєстрації домену для проекту я пропрацював 5 років в компанії, яка продає і встановлює охоронні системи. Прийшов туди на місце стажера в 2015 році з метою пересидіти навчальну практику. В Академії Митної Служби України студенти щорічно повинні були здавати звіти про літній практиці. Пристрасть до аналітики у мене з'явилась (хоча, як я потім зрозумів, ще в дитинстві) на парах по методам аналізу статистики. Хоч я і вступив на факультет Інформаційних систем і технологій (тоді мені сильно хотілося стати програмістом), інтересу до навчання у мене було мало. Винятком було кілька предметів, які дійсно цікавили (Статистика, Програмування, Вища математика), коротше, на думку одногрупників я був задротом.

На підприємство я прийшов з метою аналізу його структури і бізнес-процесів. Так як тоді ще Кібстор тільки починав свою діяльність, природно, що ніякої аналітичної ланки в структурі закладено не було. Тому на практиці мені доводилося займатися чим завгодно, крім (як мені здавалося) моєї основної мети. Я перекладав китайські прайс листи, намотував кабель на урну (щоб був акуратний бублик), будував офісну мережу, носив на пошту посилки, продавав домофони, завідував магазином (звичайно на час відпустки старших), перераховував касу і попутно ламав стереотипи про те, чим повинен займатися IT-фахівець в компанії. Нам-то на парах розповідали, що ми станемо білими комірцями ...

Після другого тижня практики я зрозумів, що реальність відрізняється від лекцій викладачів, швиденько придумав звіт про практику (за ніч або дві, вже не пам'ятаю) і почав досліджувати, як все відбувається насправді. Після закінчення практики я вже не міг втриматися від інтересу, тому що за цей час мені вдалося вирішити більше прикладних задач, ніж за 4 роки навчання в АМСУ. І я залишився в молодій та перспективній компанії. Працював після пар (задротом я все ще залишався) і по закінченню універу прийшов на повний робочий день, готовий до праці та оборони (на митниці айтішників списали в запас, тому ми розбрелися по Україні і влаштувалися хто куди міг).

За 5 років пройшов шлях від «принеси-подай» до керівника відділу (якого - сказати не можу, тому що з огляду на різнобічність мені підпорядковувались Продавці, Монтери, Системний адміністратор і Сервісний інженер). Загалом управління цим відділом було щось середнє між вирощуванням огірків і їздою на самокаті. Хоча досвід, звичайно, безцінний вийшов.

Якщо не хочеш читати все це, то ось)

За 5 років мені доводилося працювати з різними людьми і найбільше в них мене вражала нездатність вирішувати елементарні задачі своїми силами. Знаєте цей радянський прийомчик? Коли на кожну задачу повинна була бути «Спеціальний людина»? У підсумку таке мислення паралізує мозок і ви потихеньку втрачаєте надію на світле майбутнє:

  • В бухгалтера у комп'ютері завжди щось ламалось саме
  • Монтажники випадково пробивали наскрізь стіни дому
  • Менеджер не міг налаштувати звіт, яким користується цілий рік щоденно
  • Сервісний інженер одного разу чистив зубами ізоляцію кабеля, що підключений до розетки...

А найголовніше, ці люди навіть не збиралися дізнатися як зробити правильно і без втрат, — ось що страшно. Я хочу переконати Вас, що слово «Аналітика» на цьому ресурсі не стосується тільки цифр і графіків. Це спроба навчити Вас керуватися логічними міркуваннями і досвідом для вирішення будь-яких завдань. От зовсім будь-яких! Абсолютно різних! Важких і простих!